تاریخچه شرکت امپر

شرکت امپر یک شرکت اماراتی که در حوزه ساخت و پخش عطر و ادکلن های زنانه و مردانه فعالیت می کند.

شرکت امپر با کیفیت در بسته بندی و رایحه منحصر به فرد و ماندگاری بالایی که دارد به محبوبیت خاصی رسیده است.

همچنین برند امپر هم اکنون تحت لیسانس فرانسه فعالیت می کند.

شرکت امپر در ابتدا تمرکز خاصی به ساخت لوازم آرایش داشت ااذپس از مدتی که شهرت خود را به دست آورد فعالیت و تمرکز خود را بر ساخت و تولید عطر و ادکلن با کیفیت قرار داد.

تنوع , کیفیت و غلظت شرکت امپر باعث فروش بهتر عطر های این برند شد که در نتیجه امپر توانسته 47 عطر خاص و بی نظیر را در کلکسیون محصولاتش ثبت کند .

اولین محصول شرکت امپر

اوین محصول خود را در سال 2013 به نام ELEGANTRE را وارد بازار کرد .

تفاوت شرکت امپر با دیگر برند ها

بیشتر برند های تولید کننده ی تخصصی عطر و ادکلن تمرکز تولید رایحه را بر روی یک جنس خاص گذاشته اند. اما شرکت امپر تمرکز تولید خود را بر روی ادکلن های زوجی با رایحه های زنانه و مردانه قرار داده است.

پرفروش ترین محصولات شرکت امپر زوجی

  • ادکلن کوبیسم سفید و مشکی
  • ساگا صورتی و مشکی

مام امپر

مام های این شرکت در سال 2015 تولید و به بازار عرضه شده است. نکته قابل توجه مام های ین شرکت این بود که تاثیر بسیارد خوبی در روند فروش ادکلن این برند داشت.

مام های امپر

شرکت امپر مام ها را با نام و رایحه ادکلن هایش تولید کرد همچون ادکلن های لجد قه وه ای یا ساگا که بسیار پرطرفدار بود و فروش قابل توحهی در ایران دارد.

اسپری امپر

از محصولات دیگر این شرکت مقتدر می توان به اسپری های ان اشاره کرد که در ایران از پرفروش ترین اسپری ها هستند.

بادی اسپلش امپر

اخرین محصولاتی که از شرکت امپر به بازار عرضه شد می توان بادی اسپلش های این برند را نام برد. که ان هم همانند اسپری و مام ها با نام های ادکلن های امپر شناخته می شوند.

شرکت امپر را می توان به عنوان برند اول ادکلن های خارجی در ایران نام برد.همچنین محصولات شرکت امپر را می توان در هر خانه ایرانی یافت.

سخن اخر

ادکلن های امپر معمولا با برند EMPER شناخته نمی شوند زیرا مردم آن ها را با نام ادکلن ها می شناسند.

مانند : لجند قهوه ای, ساگا,جنسیس,تول باکس و به دنبال اسم ادکلن ها هستند به همین دلیل باید مواظب ادکلن های تقلبی با این نام ها باشیم.