تاریخچه شرکت لالیک

بنیان گذار شرکت لالیک  در سال 1860 میلادی در کشور فرانسه متولد شد. شغل او در واقع طراح شیشه و و بلور بوده و شهرت جهانی او به دلیل تولید بطری های عطر – گلدان – لوستر – ساعت  دیواری و در سال های اخر عمرش طراحی ارم های روی درب موتور اتومبیل ها مانند ارم ایستاده مرسدس بنز  و فورد بوده است. او در سال 1872 با کمک جوستین مارین یادگیری طراحی را شروع کرد ند .

او دوسال بعد از مرگ پدرش شروع به کاراموزی در طلا و جواهر سازی در پاریس فرانسه کرد و همزمان در کلاس های  شبانه ادامه تحصیل داد.

اقای لالیک در صنعت طلاسازی حدود دوسال کار کرد و در سال 1876 برای ادامه تحصیل به کالجی در شهر لندن مهاجرت کرد و در انجا مهارت های طراحی گرافیک خود را افزایش داد و رویکرد طیعت گرایانه اش به طبیعت را پرورش داد. او پس از دو سال از شهر لندن به فرانسه بازگشت و به عنوان یک هنرمند ازاد شروع به کار کرد  و برای چند جواهر ساز فرانسوی  طراحی قطعات انجام می داد . در سال 1885 موفق به تاسیس برند خود شد و در کمتر از 5 سال تبدیل به یکی از برترین طراحان جواهر در فرانسه شد . در دهه 1920  رنه لالیک به سبک هنری دکو گرایش پیدا کرد که طراحی دوار های شیشه ای بسیار ظریف و براق را برای مکان های خاص انجام می داد  این هنر او در سال 1980 او را مامور به طراحی و تولید عطر و ادکلن کرد  تا اولین عطر خود را طراحی و تولید کند پس این دو انقلابی  عجیب در صنعت عطر و ادکلن به وجود اوردند .

همانطور که اشاره کردیم تخصص اصلی لالیک در تولیو شیشه و  بلور بود پس در طراحی و تولید  شیشه و بطری ادکلن ظرافت  خاصی بکار می برد که مورد استقبال همه ی مشتریان او بود . اکنون لالیک یکی از پرفروش ترین  برند های عطر و ادکلن روز دنیا به  شمار می اید.

 

  مورد از بهترین عطر لالیک مردانه 5

برند لالیک بیش‌ترین محبوبیت خود را در بین مردان دارد؛ چراکه کمپانی عطر لالیک تاکنون بیش‌ترین تمرکز خود  را روی لالیک  مردانه داشته است. در ادامه شما را با محبوب‌ترین عطر لالیک مردانه آشنا کرده‌ایم

 

 1.ادوتویلیت لالیک انکر نویر مشکی:عطر لالیک مشکی انکر نویر، در سال 2006 تولید و به بازار عرضه شد. این عطر رایحه‌ای گرم و تلخ داشته و مناسب فصول سرد سال است. جالب است بدانید طراحی شیشه کریستالی و مشکی‌رنگ این عطر، از طراحی جوهر دان مشهور سال 1913 شرکت لالیک الهام گرفته شده است. عطر تلخ انکر نویر، با دارا بودن عصاره چوب کشمیر، سرو و مشک، در گروه بویایی چوبی قرار می‌گیرد. پس از اولین اسپری از این عطر، به خوبی عطر چوب سوخته را حس خواهید کرد.

  1. ادوپرفیوم لالیک انکر نویر ال اکستریم:این عطر گرم و تند، در سال 2015 به بازار عرضه شد. عطر ای ال اکستریم، در گروه چوبی قرار داشته و مناسب فصول سرد سال است. وجود رایحه‌های جذابی مانند چوب صندل، ترنج، خس‌خس، نعناع هندی و ریشه زنبق، این عطر را بسیار جذاب و شیک کرده است.
  2. ادوپرفیوم لالیک پورهوم لالیک شیر:عطر گرم و تند لالیک پورهوم، در سال 1997 به بازار عرضه شد. این عطر که توسط موریس راسل مشهور طراحی شده است، در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد. اگرچه رایحه پایه آن از وانیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، کهربا و نعناع هندی است، اما وجود روایحی چون گریپ‌فروت، ترنج، اسطوخودوس، رز ماری، نارنگی ماندارین و یاس، طراوت خاصی به آن بخشیده است.
  3. ادوتویلیت لالیک انکر نویر اسپرت :ناتالی لورسن معروف، با طراحی انکر نویر اسپرت، که در گروه بویایی چوبی دریایی قرار می‌گیرد، رایحه جدیدی را وارد گروه عطرهای لالیک کرد. این عطر خنک و تلخ، ماندگاری بالایی داشته و مناسب تمام فصول سال است. وجود آب دریا، در کنار چوب کشمیر، خس‌خس، مشک و سرو رایحه‌ای بسیار اعجاب‌انگیز به وجود آورده است.
  4. عطر لالیک سفید :عطر لالیک وایت که رایحه‌ای خنک و ترش دارد، در سال 2008 به بازار عرضه شد. این عطر در گروه بویایی مرکباتی قرار می‌گیرد. کریستین نگل، طراح این عطر، با بهره‌گیری از عصاره‌هایی چون هل، ترنج، برگ نارنج، مشک، کهربا و سدر، رایحه‌ای خارق‌العاده خلق کرد که تداعی‌گر خنکی نسیم دریاست.

مورد از بهترین عطر لالیک زنانه 5

برند لالیک به دلیل نگاه هنری خاصی که به تمام محصولات خود دارد، به عنوان یک برند خاص و لوکس در جهان شناخته‌شده است. اگرچه برند عطر Lalique تاکنون بیشتر در زمینه تولید عطرهای مردانه فعالیت داشته است، اما عطر لالیک زنانه تولیدشده توسط این برند، از محبوبیت خاصی در جهان برخوردار است. در ادامه 5 مورد از بهترین عطر لالیک زنانه که در جهان بسیار پرطرفدار هستند را نام‌برده‌ایم .

 

1.ادوپرفیوم لالیک لامور: عطر لالیک لامور که رایحه‌ای خنک و شیرین دارد، در سال 2013 توسط برند لالیک به بازار عرضه شد. ناتالی لورسن، طراح خلاق کمپانی لالیک، با بهره‌گیری از عصاره‌هایی چون: چوب صندل سفید، مشک، سدر، بهارنارنج، رز، گل مریم و یاس، موفق شد رایحه‌ای دل‌پذیر و منحصربه‌فرد خلق کند. جالب است بدانید که این عطر، که در گروه بویایی چوبی مشک گل قرارگرفته، لقب عزت ابدی دارد.

  1. ادوپرفیوم لالیک امیتیس بنفش:عطر لالیک آمیتیس که توسط ناتالی لورسن معروف طراحی شده، در سال 2007 به بازار عرضه شد. این عطر شیک، که در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار می‌گیرد، رایحه‌ای ملایم و شیرین داشته و آن را مناسب تمام فصول سال کرد. رنگ بنفش ارغوانی شیشه این عطر، تداعی‌گر وجود عصاره‌هایی چون شاه‌توت و کشمش است. اگرچه با اولین اسپری این عطر، رایحه گیاهانی چون انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه‌توت، توت‌فرنگی و فلفل شما را مدهوش خواهد کرد، اما رایحه پایه جذاب آن، بی‌شک مدیون حضور وانیل و مشک است.
  2. ادکلن لالیک پرفیوم قرمز: دومنیک روپین، طراح مشهور برند لالیک، عطر گرم و تند له پارفوم را طراحی کرد. این عطر که در گروه بویایی شرقی قرار می‌گیرد، در سال 2005 به بازار عرضه شد. رایحه پایه این عطر پرطرفدار، عطر تندی از وانیل، دانه تونکا، چوب صندل سفید و نعناع هندی بوده که در کنار ترنج، فلفل قرمز شیرین و یاس، طراوت خاصی پیدا کرده است.
  3. ادوپرفیوم لالیک ساتین:عطر ساتین، توسط ناتالی لورسن طراحی و در سال 2013 به بازار عرضه شد. این عطر که در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد، رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد و مناسب فصول سرد سال است. به عقیده طراح این عطر جذاب و شیک، رایحه آن تداعی‌کننده هیجان و رقص است. با اولین اسپری آن، شما روایحی چون یاس، وانیل، گل گاردنیا، فلفل صورتی و خس‌خس را به خوبی حس خواهید کرد.

 5.ادوپرفیوم لالیک لیوینگ: عطر گرم و شیرین لیوینگ در سال 2015 به بازار عرضه شد. شیشه کریستالی شیک اینعطر، در نگاه اول چشم هر خریدار را به خود جذب می‌کند. این عطر که در گروه بویایی چوبی مشک گل قرار دارد، به ماندگاری بالایش معروف شد. گرمای فلفل سیاه، جوز هندی، دانه تونکا، خس‌خس، چوب کاشمیران و چوب صندل سفید در کنار ترنج، نعناع هندی و رز در این عطر به خوبی تعدیل شده است..