وب سایت گالری عطر لوزی همواره در تلاش است تا خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه کند.
در این میان، به وجود آمدن اشتباه اجتناب ناپذیر است. بر همین اساس، درصورتی که کالای ارسال شده، اشتباه باشد یا دارای نقص باشد، در صورتیکه مشخص شود این اتفاق از سمت وب سایت گالری عطر لوزی اتفاق افتاده باشد، گالری عطر لوزی این امکان را برای مشتریان خود مهیا کرده است تا کالاهای دارای نقص و سفارشات اشتباه را از مشتری باز پس گیرد و آن را تعویض نماید. در همین راستا، مشتری موظف است تا حداکثر ۷ روز پس از دریافت سفارش خود از پست، این مسئله را با گالری عطر لوزی در جریان بگذارد و اطلاع رسانی کند. بعد از گذشت این مدت، وب سایت گالری عطر لوزی مسئولیتی در قبال سفارشهای اشتباه یا معیوب نخواهد داشت.
منظور از سفارش اشتباه این است که مشتری سفارش خود را ثبت کرده باشد و هزینه را پرداخت کرده باشد و فاکتور سفارش صادر شده باشد ولی کالای ارسال شده، با کالای ثبت شده در فاکتور مشتری، مغایرت داشته باشد.
منظور از کالای دارای نقص، کالایی است که مشتری بلافاصله بعد از باز کردن بسته پستی و پیش از استفاده از کالا، دارای نقص بوده باشد. کالاهایی که پس از استفاده توسط مشتری دچار نقص و عیب شده باشند، قابل تعویض نخواهند بود.